باشگاه کتابخوانی شمیسا

کتاب در حال ترجمه :
جلد پنجم مجموعه بندیکت ها- «شهامت انجل» اثر جاش استرلینگ مترجم خانم نجلا محقق
کتاب کامل شده :
مجموعه سه جلدی جواهرات گرانبها
جلد اول مجموعه بندیکت ها- «به دنبال اسکای»
جلد دوم مجموعه بندیکت ها- «ربودن فینیکس»
جلد سوم مجموعه بندیکت ها- «در جستجوی کریستال»
جلد چهارم مجموعه بندیکت ها- «فرود میستی»

آخرین مطالب
نویسندگان

انتشار کتاب

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ب.ظ

دوستان عزیز لینک دانلود دو جلد اول مجموعه بندیکت ها رو از اونجایی که چاپ شدن حذف کردم پس برای دریافت و خرید اوناها میتونید از طریق سایت یا اپلیکیشن طاقچه اقدام کنید. 

قیمت کتاب الکترونیک این دو جلد تقریبا 16هزار تومن میشه

 واینکه توی این هفته پست های جلد سوم رو حذف میکنم پس اگه نخوندید کتاب رو بخونید و کپی نکنید لطفا....

نظرات  (۵)

سلام.خسته نباشید.

میگم که توی کانال چهارتا جلد بندیکت ها هست. اشکال نداره بخونیم؟ آخه گفتین چاپ شده و لینک رو برداشتیم. اما فایل پی دی اف توی کانال هست.

بخونم؟

 

ح

سلام خسته نباشین

من تازه جلد 1 و 2 رو خوندم عاااالین💕💕💕

واقعلا دست نجلا جون درد نکنه🌹🌹🌹

فقط یه سوال الان جلد 3 رو از کجا میتونم تهیه کنم؟🙈

پاسخ:
از کتابراه و طاقچه که هنوز منتشر نشده :)

خواهش می کنم فصل 19 و 18 روهم بگذارید اگه واقعا زحمت نمیشه چون من نتونستم بخونم ودربه در دنبالشم و  من یه سوال داشتم کانال چه مشکلی پیدا کرده ؟

واقعا از مترجم به خاطر ترجمه فوق العادشونو انتخاب کتاب خوب متشکرم کتاب های موردعلاقه منن و زمرد سبز رو حداقل 30 بار خوندم

پاسخ:
سلام. متاسفانه نمیتونم دوباره فصل ها رو بذارم و اینکه کانال مشکلی نداره
ببخشید یعنی pdfجلد سوم رو نمی گذارید یا ترجمه جلد های چهارم و پنجم 
پاسخ:
سلام خیر Pdf رمان قرار نمیگیره ولی ترجمه مابقی کتاب ها رایگان قرار میگیره و انتهای کتاب ترجمه برداشته میشه و فایل میشه برای انتشارات.
سلام
ممنون از کار بزرگی که انجام میدین
ما منتظر جلدای جدیدیم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
به زودی ترجمه جلد بعدی شروع میشه💜

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی