باشگاه کتابخوانی شمیسا

کتاب در حال ترجمه :
جلد پنجم مجموعه بندیکت ها- «شهامت انجل» اثر جاش استرلینگ مترجم خانم نجلا محقق
کتاب کامل شده :
مجموعه سه جلدی جواهرات گرانبها
جلد اول مجموعه بندیکت ها- «به دنبال اسکای»
جلد دوم مجموعه بندیکت ها- «ربودن فینیکس»
جلد سوم مجموعه بندیکت ها- «در جستجوی کریستال»
جلد چهارم مجموعه بندیکت ها- «فرود میستی»

آخرین مطالب
نویسندگان

مجموعه جواهرات گرانبها

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۳ ب.ظ

خلاصه: گوئنت شپرد در خانواده‌ای متولد شده است که وارث ژن عجیبی هستند: سفر در زمان. برای شانزده سال، دخترخاله گوئنت، شارلوت برای سفر زمان آموزش دیده و آماده شده بود ولی بر خلاف تصور همه، گوئنت وارث این ژن بوده است. آنچه انتظار او را می‌کشد ماجرایی مرموز و پیچیده در قرن هجدهم لندن است که ممکن است حتی به قیمت زندگی او تمام شود. گوئنت باید همراه با حامل ژنی دیگر از خانواده‌ای مرموز، گیدئون دو ویلر، پرده از رازی که در پس حلقه مرموز مسافران زمان است بردارد. و در این راه به هیچ کس، حتی قلب خودش، نمی‌تواند اعتماد کند…

دانلود: یاقوت سرخ

ؤ خلاصه: زندگی گوئن از زمانی که او کشف کرده بود عضو نهایی Circle of Twelve در زمان سفر مخفی بوده است بسیار تغییر کرده است. در حین جستجو برای یافتن کسانی که قدرت گذر زمان دارند و درخواست برای مقداری از خونشان، او به کشف اسرار و پیش گویی های اطراف دایره، مشغول بود. جیمز روح به گوئن یاد می دهد که چگونه در فرقه قرن هجدهم عضو شود. گوئن از اینکه در آنجا چه اتفاقاتی می افتد، مطمئن نیست، اما برای رسیدن به اهدافش بسیار مصصم است. Sapphire Blue دومین کتاب از سه گانه جواهرات گرانبها از کریستین گی یر است.

دانلود: یاقوت کبود

خلاصه : گوئن ماموریت عجیبی دارد ولی کسی به او نمی‌گوید این ماموریت چیست. او به تازگی فهمیده که #یاقوت سرخ، آخرین عضو حلقه مسافران زمان است و از آن زمان به بعد هیچ چیز درست پیش نرفته است. گوئن به موسس حلقه، کنت سن ژرمن، شک دارد ولی کسی حرف او را باور نمی‌کند. و به تازگی فهمیده همسفر جذابش، گیدئون، احتمالا تمام مدت او را بازی می‌داده است.

دانلود : زمرد سبز

نظرات  (۶)

سلام.خسته نباشید.

این مجموعه قرار نیست چاپ بشه؟

و اینکه چه جوری رمان های موجود تو سایت رو پیدا کنم؟از کدوم قسمت؟

سلام میشه پرنسس آهنی (جلد دوم شاهزاده وحشی) رو فایل رایگانش رو بذارید؟؟ من یکش رو دارم ولی پرنسس آهنی رو فایلش رو پیدا نمیکنم .😭

پاسخ:
دوباره سلام
فایلش رو ندارم😕 من موقع تایپ خوندم و دوستش نداشتم 
اینم بگم که سه جلدیه😐

ممنونم

آخه گفتم شاید راضی نباشید که رمان هاتون رو از سایت های دیگه دانلود کنیم

پاسخ:
سلام
نه عزیز جان این مجموعه رایگان گذاشته شده خیالت راحت

سلام...من این مجموعه رو از سایت های دیگه دانلود کرده بودم و خونده بودم... نمیدونستم مال این مجموعه هست...اشکالی نداره؟؟ هنوزم دارمشون... حلال کنید

پاسخ:
سلام
نه مشکلی نداره مامان جان این مجموعه رایگان هست.

سلام و خسته نباشید....ممنون از انتخابتون برای ترجمه این مجموعه..عالی بود....خسته نباشید بانو

سلام من قبلا این مجموعه رو خوندم ترجمه خیلی زیبا و روانی بود و همین طور داستان جالبی هم داشت امیدوارم بقیه هم مثل من از این مجموعه لذت ببرند

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی